Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Isnin, 3 Jun 2013

Keahlian Shaklee

Jom join Shaklee hari ini..Dan anda akan dapat menjana wang dengan Shaklee..Nak keahlian percuma Shaklee pun boleh

Antara keistimewaannya ialah:
-Pembelian produk dengan harga ahli.
-Nikmati offer bulanan Shaklee.
-Kumpul points dan tunggu cek/cash anda tiba!
-Sekiranya anda beli daripada saya, pasti anda akan menikmati KONSULTASI Percuma dari saya!

Memang diakui kehidupan di bandar besar terutama di KL Megapolitan ini sangat mencabar. Semuanya kena ada duit.Kos hidup di sini memang besar walaupun keluarga belum lagi sebesar mana.Dapat gaji je habis membayar segala keperluan yang wajib dibayar setiap bulan. Nak simpan duit pon tak boleh. Itu pon nasib baik kalau takda berlakunya kecemasan.Saya mula terfikir untuk cari side income setelah anak kedua dilahirkan. Kos kehidupan semakin hari meninggi. Tapi kualiti kehidupan tak juga semakin meninggi. Alhamdulillah saya telah ditemukan dengan Shaklee. Itupun secara kebetulan kerana sejak dulu saya memang mengamalkan vitamin Shaklee semasa hamil, berpantang dan menyusu. Dalam kepayahan survive di bandar besar ini, Allah telah membuka jalan kepada saya. Yang pasti kita kena selalu berdoa kepadaNYA dan berusaha untuk memajukan diri.

Ramai kawan yang tanya kenapa jual Shaklee? Senang je jawapannya..
-Tidak perlu menjajapun,just guna laman sosial,blog,web..Tambah2 saya seorang pemalu dan tak pandai nak pujuk-pujuk orang
-Tidak perlu menyimpan stok..
Apabila mendapat pesanan dari pelanggan saya cuma perlu emel kepada Shaklee dan biarkan mereka yang packing dan poskan untuk pelanggan saya. Mudahkan?
-Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun!
-Keahlian sekali seumur hidup.Tak perlu renew..
Ada antara mereka ini sudah mempunyai pendapatan mencecah 6 angka! Percayalah ianya tidak MUSTAHIL walaupun anda cuma seorang suri rumah.
Jom join ahli,tak rugipun.Kalau tak jualpun berguna untuk kegunaan diri sendiri dan keluarga.
Berminat,pm saya..012-9075114..angrybirds1892011@gmail.com

Tiada ulasan: