Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Ahad, 16 Jun 2013

RAHSIA KULIT CANTIK

Ramai yang mesej saya bertanyakan apa yang sesuai untuk kulit diorang.Di entry kali ini ada beberapa cadangan vitamin yang mana sesuai untuk penjagaan kulit korang.Terpulang kepada keperluan kulit dan bajet masing-masing.
Boleh try dulu pada set basic

Atau kalau ada bajet lebih ambik ESP.ESP ni sangat bagus untuk kulit.Dimana ESP mengaptimakan penyerapan supplemen lain dan membekalkan tenaga dan menyuburkan kulit,rambut,kuku dan otot.

Atau bagi yang bermasalah jerawat.Carotomax adalah sumber vitamin A dari buah dan sayuran

Tambahan lain seperti GLA bagus untuk elak kekeringan kulit,bengkak,gatal,mengelupas dan Zink bagus merawat masalah jeragat dan kulit kepala.Herb-Lax juga bagus untuk menghilangkan jeragat.

Yang ni sangat-sangat bagus untuk kulit cantik,Collagen powder.Ini bagus untuk meningkatkan kelembapan,keanjalan dan memberi keserian kepada keseluruhan wajah dan badan.Dimana ia mengurangkan garis halus dan pigmentasi,kesan pengambilan ketara selepas pengambilan selama 8 minggu.Juga meningkatkan ketebalan rambut

Yang ni sangat-sangat bagus untuk penuaan.Vivix sangat bagus sebagai anti-penuaan sellular dan meningkatkan tahap tenaga sellular dan membaiki sel pada tahap sellular.
Apa lagi,untuk order terus je pm saya.Ada harga offer untuk anda!!sms: +60129075114,angrybirds1892011@gmail.com , FB: Kecantikan Dan Kesihatan , Twitter:Shaklee2U

Tiada ulasan: