Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Selasa, 25 Jun 2013

BATUK BERKAHAK ... Ubatnya?

Kalau tanya saya,apa ubat terbaik untuk batuk berkahak pada kanak-kanak?Jawapannya cuma Meal Shakes Shaklee.Ini berdasarkan pengalaman saya n anak sulung saya yang mengalami masalah batuk berkahak sejak kecil.Takda ubat yang sesuaipun,sama ada sedut kahak,rawatan gas,ubat2 mahal dari doktor pakar,semuanya menghabiskan duit sahaja.
Pernah buat rawatan Kat Klinik Wangsa Dr Nadir yang hangat diperkatakan di kat Wangsa Maju tu..tp last2 saya dan suami rasa doktor tu tak boleh cayapun ada.Saya hantar anak sebab campak ari tu,tapi dia asyik bicara pasal kahak je.Pernah berhabis hampir RM500 buat rawatan gas kat Klinik Pakar Kanak-kanak Shanaliza Wangsa Maju.Serik dah nak pegi situ.Mahal je lebih.Namun kesihatan anak saya masih di tahap yang merisaukan.Lepas tu saya dah tak percaya lagi pada rawatan dari klinik-klinik swasta yang semacam nak untung je.Last2 saya try guna meal shakes.Tak sampai satu balang,kahaknya langsung tak kedengaran.Demammya yang selalu hadir dulu,sekarang susah plak nak demam.Apapun Alhamdullillah kerana menemukan saya dengan Shaklee.Sekarang saya suggest pada ibu bapa yang anaknya mengalami masalah batuk berkahak dan selalu demam dan selsema.Boleh order dengan saya( atau guna ID saya untuk beli di mana-mana stokis) dan try.Hasilnya memang memuaskan.1 sudu sehari ke dalam susu anak,sudah cukup membuatkan dia sihat.Sukar nak percaya.Tapi inilah pengalaman saya.Boleh baca di Testimoni Meal Shakes Shaklee

Tiada ulasan: