Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Selasa, 28 Mei 2013

The Best Milk Booster

Milk booster..semuanya bergantung pada orang..Ada yang hanya makan horlick,oat,longan,kurma,habbatussauda,susu,carrot putih,pegaga dan lain-lain..

Pada saya milk booster saya adalah
-wajah baby saya

-Set Penyusuan 3M Shaklee

-Air banyak especially air mineral
-susu(setiap hari wajib minum susu)
-kena makan ikut time(jangan miss sarapan,lunch dan makan malam)
-makanan sampingan lain,tak makan manapun;carrot putih,bayam,kurma,kismis,biskut jacob,horlick,milo+susu
-Yang penting di dalam penyusuan,Supply n Demand;kena selalu beri baby minum,sentiasa pam dan kosongkan payudara.Kena sentiasa ada rangsangan antara bayi dan ibu.

Ada sesetengah orang macam kakak-kakak saya dan mak saya dulu mana ada Shaklee ni.Diorang jaga pemakanan dan minum air banyak.Pada kita yang dah jadi wanita bekerjaya ni elokla ambik set penyusuan ni sebab kita dah banyak termiss apa yang sepatutnya kita amalkan.
Di mana set penyusuan Shaklee ini akan membantu anda untuk:
[♥] Membuatkan badan anda BERTENAGA sepanjang hari
[♥] Meningkatkan kualiti susu (susu akan jadi pekat & bayi anda cepat kenyang)
[♥] Mengurangkan sakit pinggang dan lenguh badan
[♥] Mengembalikan KEINTIMAN hubungan suami isteri
[♥] Membantu ibu menyusu KEKAL CERIA tanpa stress
[♥] banyak lagi!!!


Pada yang bermasalah dalam penyusuan elok ambik ESP sekali kerana ini akan membantu memekatkan susu dan membuatkan bayi lebih kenyang.
Untuk order set penyusuan Shaklee dan info serta tips penyusuan yang lebih lanjut,
pm saya 012-9075114..
emel: angrybirds1892011@gmail.com

Tiada ulasan: