Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Rabu, 21 April 2010

Diari Hari Ini

Hari ini aku ambik CRK (cuti rehat khas) semata-mata aku tidak sanggup pisang berbuah dua kali.Peristiwa beberapa bulan lepas mungkin tidak akan berulang lagi.Tetapi aku saja malas nak menghadapinya lagi...Harap kengkawan tidak meniru caraku bekerja yang tidak sanggup menelan sedikit cabaran dunia pekerjaan.
Mungkin hati ini merajuk pun ada gara-gara mendapat sedikit penghinaan dari orang yang merasakan dirinya sudah cukup gah.
Itulah namanya bekerja dengan orang.Mahu tak mahu terpaksa jua dihadapi.Selain pelbagai kerenah yang sukar untuk disebut,(aku rasa mana2 jabatan atau alam pekerjaan pun sama je)akupun jenis yang keras hati(bila orang keras hati denganku)..Tetapi kerana sayangkan dunia pekerjaan,aku gagahkan jua menghadapi apa jua situasi yang terpaksa dilalui setiap hari...
P/s: Janganlah ikut cara aku.Apa jua cabaran yang datang tu,telanlah ia sebagai pahit maung dunia pekerjaan.

Tiada ulasan: