Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Jumaat, 26 Februari 2010

Hutang PTPTN : Dapat Surat Tindakan Guaman

Sebelum ini sudah banyak kali aku dapat notis peringatan PTPTN,namun buat tak endah je..awal tahun ni aku cuba bayar juga dengan harapan tidak di'blacklist'.Namun pada bulan yang sama aku dapat surat pos berdaftar dari Pejabat Peguam di KB.Kecut perut jugak bila tahu aku akan dikenakan tindakan guaman untuk menuntut keseluruhan jumlah pinjaman termasuk kos pentadbiran juga segala kos tindakan guaman yang perlu aku tanggung sendiri..Dahla nama di'blacklist'.
Akupun berjanji akan berdisiplin dalam membayar PTPTN,risau ia akan memberi efek kepada bidang kehidupan dan masa depan kita sendiri..
Moral yang ingin dikongsikan,bayarla PTPTN walaupun sedikit,asalkan nama tidak disenaraihitamkan dan takdalah dapat surat saman..

Tiada ulasan: