Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Rabu, 9 September 2015

Bersabar dengan insan istimewa..

Sehari dua ni pening aku dibuatnya.Balik rumah kerenah anak2,duk di sekolah kerenah budak2 plak.Semalam aku sakit ati dengan sorang budak ni,bercakap 24jam tak reti nak berhenti,bukannya nak study minggu ni exam trial SPM.Bila ditegur menjawab balik.Ari ni pulak aku sakit ati dengan budak ni duk rapat2 dalam kelas,kelas tutup,bila aku lalu dan tegur buat donno n menjawab lagi.Aduhai kadang2 sakit ati dengan budak2 ni.Nasib la korang ni budak istimewa.In sha Allah pahala besar aku bersama korang..
Yang sorang lagi,open book untuk sejarah K3 bukannya reti nak bawak buku,semuanya nak aku carikan,nak aku suapkan..Aku pulak yg penat hilang suara jadi reader.Nak SPM macammana la korang ni.Esok nak jawab peksa pun sempat berdating n pokpekpokpek lagi.OK chow dulu,selingan sepintas lalu kisah aku bersama budak2 pendidikan khas..

Tiada ulasan: