Saya Ibu Yang Sibuk Tapi Tetap Support Breastfeeding

Selamat Datang Ke Laman Kehidupanku...Catatan Istimewa Dari Wanita kepada Wanita..

Selasa, 9 Mac 2010

Diari Hari Ini

Moody,tensen..ntah kenapa dengan anginku hari ini.Hidup je enjin kereta,aku dah rasakan anginku yang tidak berapa elok..rakan-rakan sekerjaku takut untuk menegurku mungkin melihatkan anginku yang tak berapa elok hari ni(sorila ye..),padahal tiada sesiapa yang mengganggu emosiku hari ini..
Aku tahu kenapa...pagi-pagi lagi sebelum pegi kerja aku telah dapat satu berita yang kurang menggembirakan.Sedih,bengang,sakit hati,tensen semua ada..Gara-gara itu,plan aku nak balik kampung hujung minggu ni terbatal.Terpaksala aku jual balik tiket bas pergi balik yang kubeli beberapa minggu sudah..Berita itu tidak seperti yang kuharapkan,merencatkan masa depanku...
Niat nak tidur awal,nak release tensen,tapi aku bukanla jenis yang tidur awal.Nak update blog,penatla...nak balas mesejpun malas..betul-betul takda mood..
Harap-harap hari esok menjanjikan yang lebih baik dari hari ini...Aku hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan..

Tiada ulasan: